Η δημόσια γη δεν ενοικιάζεται, δεν πωλείται!

Η δημόσια γη δεν ενοικιάζεται, δεν πωλείται!

Η χθεσινή κινητοποίηση του λαού της πόλης μας ήταν συγκλονιστική και έδωσε μια και μοναδική κατεύθυνση: κύριοι και κυρίες της δημοτικής αρχής πάρτε πίσω την απαράδεκτη απόφαση να πληρώνουμε ενοίκιο στην ΕΤΑΔ. Δεν έχετε καμία τέτοια εξουσιοδότηση από το λαό της Ηλιούπολης. Ακριβώς το αντίθετο διαδήλωσαν χθες άνθρωποι κάθε ηλικίας! Νέοι και νέες, γονείς με τα παιδιά τους, εργαζόμενοι, γυναίκες, συνταξιούχοι!

Ο λαός χθες απέδειξε ότι ξέρει να αγωνίζεται, ότι δεν αφήνει τους άλλους να αποφασίζουν για αυτόν, χωρίς αυτόν.

Μάλιστα χθες διέρρευσαν κάποιες πληροφορίες. Αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες ότι ο δήμαρχος έχει συμφωνία με την κυβέρνηση ώστε να του δώσει χρηματοδότηση για να αγοράσει την έκταση στο «Χαλικακή» τότε είναι πασιφανές ότι έχει δρομολογηθεί το σχέδιο – έγκλημα της εκποίησης της δημόσιας γης της πόλης. 

Άρα μιλάμε για κυβερνητικό σχεδιασμό για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων των «λίγων» των μεγαλοεπενδυτών – καταπατητών. Επιβεβαιώνει ότι η Δημοτική Αρχή αποτελεί ένα γρανάζι σε αυτόν τον αντιλαϊκό σχεδιασμό. 

Το ξεκαθαρίζουμε, αυτό δεν θα περάσει!

 Η Λαϊκή Συσπείρωση, θα είναι μαζί με το λαό σε όλες τις επόμενες κινητοποιήσεις, μέχρι να εξασφαλιστεί το αυτονόητο. Να μην πληρώνουμε για τη δική μας γη!

Η δημόσια γη που κρατήθηκε με αγώνες, να υπηρετήσει επιτέλους τις σύγχρονες ανάγκες του λαού και της νεολαίας της πόλης. Να μπορούμε να αθλούμαστε, να περπατάμε και να απολαμβάνουμε το «Χαλικάκη», το κάθε πάρκο και δημόσιο χώρο, χωρίς να πληρώνουμε για ο,τι μας ανοίκει, χωρίς οι μεγαλοεργολάβοι και οι επιχειρηματίες να πλουτίζουν από αυτό.

Και αυτό είναι υπόσχεση απέναντι στα παιδιά μας, απέναντι σε κάθε Ηλιουπολίτη και Ηλιουπολίτισσα, στους γονείς και στους παππούδες μας, που πάλεψαν για να έχουμε τέτοιους χώρους άθλησης, αναψυχής, κοινωνικες υποδομες. 

Η χθεσινή συγκλονιστική κινητοποίηση δεν είναι η τελευταία, ούτε η πρώτη. Όσο υπάρχουν σχέδια ιδιωτικοποίησης της δημόσιας περιουσίας και υποβάθμισης της ζωής του λαού, η συμμετοχή του λαού θα δυναμώνει και θα παρασύρει κάθε τέτοιο σχεδιασμό.

Ο λαός μίλησε! Καμία εμπορευματοποίηση της γης που του ανήκει!

Συνεχίζουμε!

Καλούς αγώνες!

Λαϊκή Συσπείρωση Ηλιούπολης